poniedziałek, 3 grudnia 2012

Odchudzanie w pigułce - ForeverSlim


Nowością na polskim rynku jest preparat wspomagający odchudzanie o wdzięcznej nazwie ForeverSlim. W istotny sposób przyspiesza przemianę materii, a co za tym idzie, maksymalizuje spalanie tkanki tłuszczowej, oraz stymuluje nasz organizm do zwiększonego spalania energii przy zmniejszonym apetycie.

Pozytywne opinie o suplemencie ForeverSlim, zachęciły nas do zapytania dietetyka, co wpływa na to, że jedni są w stanie szybko się odchudzić a inni mają z tym ogromny problem. Pani Teresa przedstawiła nam kilka faktów, oraz najczęściej stosowane błędy przy każdej kuracji odchudzającej. Największym błędem u osób walczących ze swoją nadwagą jest brak motywacji do walki z kilogramami i szybkie rezygnowanie. Każda przemyślana, założona forma odchudzania powinna być nastawiona na minimum 3 mięsięczny okres, i podsumowana efektami własnie po takim czasie. Tylko wówczas, zauważymy znaczącą różnice, oraz będziemy mogli realnie ocenić rezultaty naszej motywacji.

Pani Teresa zwraca uwagę, że wśród znacznej większości swoich pacjentów, nie zauważa motywacji, oczekują natychmiastowych efektów, a kiedy one nie przychodzą w spodziewanym , krótkim czasie, poddają się i rezygnują. To podstawowy błąd. Warto zwrócić uwagę na to co jemy w ciągu dnia, czy są to posiłki małe, ale jedzone częściej, np. 5 razy w ciągu dnia. Czy nie nadużywamy alkoholu, słodzonych napoi gazowanych o Fast foodach nie wspominając.

Połączenie motywacji, odrobiny wysiłku włożonego w zaglądanie do własnego talerza, i samokrytyczne spoglądanie na to co jemy i pijemy, w połączeniu z ćwiczeniami czy zaawansowanymi preparatami wspomagającymi odchudzanie takimi jak ForeverSlim , może skutecznie wpłynąć nie tylko na naszą wagę , ale także na wygląd, cere, samopoczucie i podnieść ogólną naszą atrakcyjność. Zatem warto wytrwać w każdej kuracji. Zarówno tej dietetycznej czy ćwiczeniach, jak i wspomaganej preparatami takimi jak ForeverSlim. Po 3 miesiącach zauważymy różnicę, i na pewno nie wróci efekt jo-jo, który przy krótkim odchudzaniu potrafi doprowadzić nas do poddania się i ucieczki w jedzenie.

2 komentarze:

  1. Diety muszą swoje trwać ale kto by wytrzymał jeśli nie będzie widział rezultatów. I tak było w moim przypadku, próbowałam już różnych diet i każdą przerywałam bez skutku. Motywacja spadała przez brak zmian na wadze. Aż do czasu kiedy znajomy poinformował mnie o foreverslim. On sam stosuje te tabletki z widocznym efektem więc i ja zamówiłam sobie. Muszę przyznać szczerze że to był strzał w dziesiątkę, już po tygodniu stosowania poszło mi 2 kilogramy mniej bez większego wysiłku. W końcu zobaczyłam promyk światła w tunelu. Moja motywacja wzrosła bo widzę efekty. Wiem że to był dobry wybór i już niedługo będę mogła włożyć moją ulubioną sukienkę która aktualnie jest mi za mała.

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że na tych tabletkach straciłam w zasadzie całą nadwagę - to mój pierwszy raz w życiu kiedy tyle schudłam. To było 14 kg, bez szczególnych wyrzeczeń, przy czym jednak starałam się systematycznie rezygnować z kiepskiego żarcia. Wyeliminowałam słodycze, ale również to co szkodliwe. Nie jem kolacji, generalnie odżywiam się lepiej i jestem szczęśliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń